معرفی بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای و جدیدترین اخبار بازیگران کره ای،تصاویر زیبای بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای و جدیدترین اخبار بازیگران کره ای،تصاویر زیبای بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای،جدیدترین اخبار بازیگران کره ای،تصاویر زیبای بازیگران کره ای،بازیگران زن کره،عکس مدل کره ای،مدل زن کره جنوبی،خواننده کره ای،عکس کره ای،بازیگر و مدل کره ای،فیلم های معروف کره ای،

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

معرفی و دانلود فیلم سینمایی Tolkien

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۸ ب.ظ

امروز می خواهیم یک فیلم بسیار خوب را به شما معرفی کنم. فیلم زندگینامه ای Tolkien به تازگی منتشر شده است و ما در ادامه یک راه بسیار خوب برای دانلود رایگان این ﻓﯿﻠﻢ ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ پیش پای شما قرار خواهیم داد.

 

معرفی فیلم Tolkien

فیلم سینمایی Tolkien (تالکین) همانطور که از اسمش پیداست، داستان زندگی جی آر آر تالکین (J. R. R. Tolkien) نویسنده سری کتاب های ارباب حلقه ها و هابیت را روایت می کند. این فیلم بیوگرافی، درام و جنگی محصول جدید کمپانی فاکس سرچلایت پیکچرز است که توسط دمه کاروکسکی کارگردانی شده استکاروکسکی پیش از ساخت فیلمهایی چون فیلم Tom of Finland، فیلم The Grump (گرگ) و فیلم Heart of a Lion (قلب یک شیر) را برعهده داشته است. فیلم سینمایی Tolkien در 3 مه سال 2019 اکران خود را آغاز کرد و به گونه ای در سینماها از لحاظ فروش شکست خورد. این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری ساخته شده بود در نهایت توانست در کل دنیا 7.5 میلیون دلار فروش داشته باشد که شکستی بزرگ برای سازندگانش به حساب می آمد.

فیلم سینمایی تالکین دوران کودکی و جوانی جی. آر. آر. تالکین را که یک پروفسور و نویسنده انگلیسی است، به تصویر می کشد. تالکین در زندگی خود پستی ها و بلندی های زیادی را پشت سر گذاشت که همه آن مشکلات و سختی ها باعث شد که او آثار بزرگی چون کتاب The Hobbit (هابیت) و همچنین سری کتاب The Lord of the Rings (ارباب حلقه ها) را خلق کند. آثاری که اکنون جز پرطرفدار ترین ها به حساب می آیند و فیلم ها و سریال های زیادی از آنها ساخته شده استدر فیلم Tolkien بازیگرانی چون نیکلاس هولت در نقش جی. آر. آر. تالکین، هری گیبلی در نقش بچگی‌های جی. آر. آر. تالکین، لیلی کالینز در نقش ادیث برت، میمی کین در نقش بچگی‌های ادیث برت، کالم مینی در نقش پدر فرانسیس مورگان، درک جیکوبی در نقش پروفسور جوزف رایت، آنتونی بویل در نقش جفری بچ اسمیت، پاتریک گیبسون در نقش رابرت کیو گیبسون، البی ماربر در نقش جوانی‌های رابرت کیو گیبسون، تام گلین کارنی در نقش کریستوفر وایزمن، تای تننت در نقش جوانی‌های کریستوفر وایزمن، کریگ رابرتز در نقش سرباز سم هاجز و پم فریس در نقش خانم فالکنر ایفای نقش داشته اند. این فیلم بسیار زیبا به تازگی منتشر شده است که در ادامه یک سایت فوق العاده برای دانلود رایگان این فیلم و فیلم سینمایی جدید معرفی خواهم کرد.

 

دانلود فیلم Tolkien

همانطور که گفتیم به تازگی کیفیت های اورجینال فیلم تالکین منتشر شده است و در فضای اینترنت شما شاهد لینک های این فیلم هستید. اما یکی از معتبر ترین سایت های برای دانلود رایگان این فیلم وب سایت blaxup است که چندین سال در زمینه انتشار فیلم ها و سریال های خارجی فعالیت دارد. این سایت که توسط تیمی بسیار حرفه ای اداره می شود، تمامی فیلم ها و سریالهای روز دنیا را به صورت رایگان و با سرعتی باور نکردنی قرار می دهد. در آرشیو سایت بلکس آپ چندین هزار فیلم و سریال قرار دارد که شما با یک سرچ ساده در این سایت می توانید به فیلم و یا سریال مورد نظرات دسترسی پیدا کنید و یا اگر فیلم مورد نظراتان در سایت وجود ندارد با یک پیام ساده آن را در سایت ببینید. در کل باید گفت که این سایت منبع بسیار خوبی برای دانلود انواع ژانرها مخصوصا فیلم درام است.


  • raj king

دانلود سریال کره ای Perfume 2019

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۲ ب.ظ


نام: عطر – Perfume

ژانر: فانتزی، کمدی، عاشقانه

مدت زمان: 30 دقیقه

تعداد قسمت ها: 32

روزهای پخش: به اتمام رسیده

سال انتشار: 2019

شبکه پخش: KBS2

کشور سازنده: کره جنوبی

نویسنده: Choi Hyun Ok

کارگردان: Kim Sang Hwi

ستارگان: Go Won Hee , Shin Sung Rok , Ha Jae Sook

جایگزین قبلی: همشهریان من

جایگزین بعدی: Let Me Hear Your Song

  • raj king

دانلود سریال کره ای Partners for Justice

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۳ ب.ظ

نام : فصل دوم زوج محقق

ژانر : پزشکی، حقوقی، معمایی

مدت زمان : 30 دقیقه

تعداد قسمت ها : 32

روزهای پخش : به اتمام رسیده

سال انتشار : 2019

شبکه پخش : MBC

کشور سازنده : کره جنوبی

نویسنده : Min Ji Eun

کارگردان : Noh Do Chul

ستارگان : Jung Jae Young , Jung Yoo Mi ,

  • raj king