معرفی بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای و جدیدترین اخبار بازیگران کره ای،تصاویر زیبای بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای و جدیدترین اخبار بازیگران کره ای،تصاویر زیبای بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای،جدیدترین اخبار بازیگران کره ای،تصاویر زیبای بازیگران کره ای،بازیگران زن کره،عکس مدل کره ای،مدل زن کره جنوبی،خواننده کره ای،عکس کره ای،بازیگر و مدل کره ای،فیلم های معروف کره ای،

بیوگرافی Park Min-young بازیگر و مدل زن کره ای

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۴۰ ق.ظ


پارک مین-یونگ بازیگر زیبا و مدل کره جنوبی متولد:born March 4, 1986 در سئول کره جنوبی است،از سریال های معروفی که در آنها بازی کرده میتوان به رسوایی سونگ کیو کوان،شکارچی شهر و افسانه جامیونگ گو اشاره کرد.

او فارغ التحصیل از دانشگاه دنگ گوک در رشته فیلمسازی است.او فعالیت هنری خود را در سال 2005 شروع کرده است.
پارک مین-یونگ ابتدا در سال 2005 کار خود را در تبلیغهای تلویزیون شروع کرده است.او یک سال بعد توانست در فیلم با عنوان  (High Kick! (2006 و کار سریال را در سریال زیبای  (I Am Sam (2007 در نقش یکی از دختران یک خانواده ی مافیایی است را بازی کرد.پارک یک سال بعد در سریال ترسناک (Hometown of Legends (2008 نقش یک روح را بازی میکرد.در سال 2009 به عنوان پرنسس جا میونگ گو در فیلم (Ja Myung Go (2009 ایفای نقش کرد.
شاید نقطه قوت و عامل اصلی رشد ناگهانی و شناخته شدن او در نقش کیم یون شیک در سریال رسوایی سونگ کیو کوان(2010) بازی میکرد که خود را در قالب یک پسر جا زده و وارد دانشکده سونگ کیو کوان را بازی میکرد،داستان این سریال درمورد دختری به اسم یون-هی است که با مادر و برادر مریضش زندگی میکند و بخاطر تامین کردن زندگیشون از بچگی با هویت برادرش(شیک) یعنی با لباس پسرانه توی بازار بعنوان نویسنده کار میکنه یه اتفاقایی میافته که مجبور میشه بره به دانشگاه سونگ کیون کوان و اونجا بعنوان دانشجو زندگی کنه، دانشگاهی که همه ی دانشجوهاش پسر هستند و ورود دخترا به آن ممنوع است توی دانشگاه با سه پسر آشنا میشود که یکیشون سون-جوون که پسری از خاندانی اصیل که خیلی به قوانین اهمیت میدهد بازی کرد.
در سال 2011 پارک در فیلمی برگرفته از مانگای ژاپنی شکارچی در کنار لی مین هو، لی جون هیوک، هوانگ سان هی و گو هارا بازی کرد.
پارک مین-یونگ درسال 2012 در فیلم دکتر جین به عنوان یک جراح مغر و اعصاب را در سال 1890 بازی میکرد.
در سال 2014 در سریال A New Leaf به عنوان یک کار آموز بازی کرد.

نظرات (۱)

سلام. وبلاگ خوبی دارین. همشه بروزش کنین. ممنون
پاسخ:
ممنون از نظرتون دوست عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی