معرفی بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای و جدیدترین اخبار بازیگران کره ای،تصاویر زیبای بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای و جدیدترین اخبار بازیگران کره ای،تصاویر زیبای بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای،جدیدترین اخبار بازیگران کره ای،تصاویر زیبای بازیگران کره ای،بازیگران زن کره،عکس مدل کره ای،مدل زن کره جنوبی،خواننده کره ای،عکس کره ای،بازیگر و مدل کره ای،فیلم های معروف کره ای،

بیوگرافی بازیگر زیبای کره ای Han Hyo-joo هان هیو جو

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹ ق.ظ

هان هیو جو (متولد ۲۲ فوریه ۱۹۸۷) در چئونگ جو می‌باشد، او با بازی در سریال دونگ یی در کشورهای آسیایی معروف شد.

زندگی شخصی:
هان‌هیو جو در چونگجو، شمال استان چانگ چئون متولد شد.مادرشبازرس مدارس و معلم مدرسهٔ ابتدایی بود و پدرش یک ارتشی بود.او در کودکی در ورزش، مخصوصاً ورزش دو و میدانی مهارت بسیار خوبی داشت. وقتی که سال دوم دبیرستان بود به سئول نقل مکان کرد و با وجود مخالفت پدرش در دبیرستان بولگوک درس خواند.
او سپس وارد دانشگاه دونگگوک کره جنوبی شد و در آنجا به بخش فیلم و تئاتر ملحق گشت. پس از بازی در فیلم دبلیو در مقابل لی جونگ سوک شایعاتی مبنی بر رابطه او با جونگ سوک پخش شد که با رفتار صمیمانه این دو این شایعات هم شدت بیشتری گرفت.
زندگی هنری:
در سال ۲۰۰۳ میلادی، هان برای اولین بار در مسابقهٔ ملکهٔ زیبایی کره شرکت کرد، مسابقه‌ای که توسط شرکت تولیدکنندهٔ کره جنوبی Binggrae سازمان دهی شده بود؛ و اینطور شد که او بازیگری خود را با سریال کمدی-عاشقانه "بدون وقفه ۵" و فیلم کمدی "رئیسم، معلمم" آغاز کرد. هان با نقش بعدی خود سطح کارش را بالاتر برد و در چهارمین و آخرین قسمت مجموعهٔ "درامای فصل‌ها به اسم "والتز بهاری" و به کارگردانی یون سوک هو درخشید.
بعد از آن، هان در سریال موفق تلویزیونی بازی کرد. در سال ۲۰۰۷ با سریال "مثل زمین و آسمان" در کنار پارک هه جین از کانال KBS1 کره، و در سال ۲۰۰۸ با سریال مرد نقاب دار ماجراجو "ایلجیما" با بازی لی جونکی بازی کرد.بعد از مدتی، فیلم دیگری هم با حضور او پخش شد. این فیلم با اسم "دوچرخه سواری" اولین بار در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم جونجو به نمایش درآمد.
نقش بعدی هان، برای او موفقیت زیادی را به همراه داشت:سریال "میراث درخشان" با حضور لی سونگ گی، که در سال ۲۰۰۹ با استقبال خیلی زیادی از بینندگان  روبرو شد.
هان در پایان همان سال به بازی درخشانش در سریال موزیکال Soul Special که اتفاقاً در این موزیکال کی ویل هم حضور داشت، خاتمه داد. این موزیکال در دوازده بخش ۵ دقیقه‌ای در پورتال‌های آنلاین مختلف به نمایش درآمد و کانال KBS هم با مسرت این سریال را در چهار بخش به روی آنتن برد.او در چهل و نهمین سالگرد شبکهٔ MBC برای بازی زیبایش در سریال موفق "دونگ یی"، چندین جایزهٔ مختلف را برای به تصویر کشیدن "چویی سوک-بین" به دست آورد و ثابت کرد که لیاقت آن را دارد که به عنوان یک سوپر استار کره‌ای از او یاد شود.
او سپس در ملودرام "همیشه"، مقابل سو جی-ساب ،نقش یک بازاریاب تلفنی نابینا را بازی کرد. این فیلم توسط کارگردان سونگ ایل-گون کارگردانی شده بود و به عنوان فیلم افتتاحیهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی بوسان ۲۰۱۱ میلادی به نمایش درآمد.هان پس از آن به عنوان راوی در barrier-free که نسخه‌ای از فیلم ژاپنی My Back Page بود، همکاری کرد.هان نقش ملکهٔ پادشاه گوانگ هه ( لی بیونگ-هون) را در فیلم تأثیرگذار مبدل‌پوش بازی کردکه به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های کرهٔ جنوبی تبدیل شد. پس از آن او در عشق 911 حضور یافت که داستان عشقی بعید بین یک دکتر و یک آتش‌نشان (گو سو) بود.
او سپس در تریلر اکشن Cold Eyes در کنار سول کیونگ-گو و جونگ وو-سونگ را بازی کرد که به یکی از بزرگترین موفقیت‌های او در کرهٔ جنوبی در سال ۲۰۱۳ تبدیل شد.در سال ۲۰۱۴ او به همراه بازیگر Love 911 یعنی (گو سو) در فیلم Myohyangsangwan ظاهر شد که داستان آن فیلم به تصویر کشندهٔ رابطهٔ عاشقانه بین یک نقاش از کرهٔ جنوبی و یک پیشخدمت اهل کرهٔ شمالی بود.
هان هیو جو این بار در بازار فیلم خارج از کشور درخشید و با بازی در یک فیلم ژاپنی با نام معجزهٔ عشق افتخاری دیگر را در کارنامهٔ هنری خود ثبت کرد. این فیلم که پلان‌های آن روایتگر حال و هوای کریسمس را داشت یک داستان عاشقانه را تعریف می‌کند؛ که در آن یک کارمند کتابفروشی به همراه ۳ زن دیگر در گیر و دار یک رابطهٔ عشقی قرار می‌گیرند.
هان به تازگی در یک فیلم موزیکال به نام C'est si bon به ایفای نقش پرداخته که از فراز و نشیب‌های گروهی حکایت می‌کند که در ژانر موسیقی سنتی فعالیت دارند. داستان این فیلم به دههٔ ۱۹۷۰ بازمی‌گردد. زمانی که در Mugyo-dong یک سالن موسیقی به نام C'est افتتاح شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی