معرفی بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای و جدیدترین اخبار بازیگران کره ای،تصاویر زیبای بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای و جدیدترین اخبار بازیگران کره ای،تصاویر زیبای بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای،جدیدترین اخبار بازیگران کره ای،تصاویر زیبای بازیگران کره ای،بازیگران زن کره،عکس مدل کره ای،مدل زن کره جنوبی،خواننده کره ای،عکس کره ای،بازیگر و مدل کره ای،فیلم های معروف کره ای،

بیوگرافی Katherine Langford بازیگر زیبای استرالیایی

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۰۸ ق.ظ

بیوگرافی-Katherine-Langford

در این پست میخوام به معرفی چهره ای بسیار جوان و زیبای استرالیایی و بازیگر محبوب سریال پرطرفدار 13 دلیل برای Katherine Langford (کاترین لانگفورد) که در مدت کوتاهی توانسته است به شهرت زیادی دست پیدا کند بپردازیم .کاترین بازیگری بسیار جوان با چهره ای زیبا و دوست داشتنی است که توانست با حضوری موفقیت آمیز در اولین نقشش یعنی در مجموعه سریال Reasons Why 13 که در همین سال جاری پخش گردید به معروفیتی بسیار زیادی دست پیدا کند.کاترین لانگفورد در تاریخ 29/اوریل/1996 در پرت (استرالیا) از پدر و مادری استرالیایی به نام های الیزابت و دکتر استفن لانگفورد بدنیا امد. مادرش خانه دار و پدرش در خدمات پزشکان پروازی سلطنتی استرالیا مشغول به کار بود.وی زندگی خوب و آرامی را در کودکی پشت سر گذاشت و برای تحصیلات در دوره ابتدایی به دبستان سن هیلدا رفت.برای ادامه بیوگرافی Katherine Langford با ما همراه باشید.

katherine-langford-بیوگرافی

کاترین در کودکی علاقه بسیار زیادی به بازیگری داشت و از همین رو همیشه در نمایش های مدرسه ای شرکت می کرد و در زمینه بازیگری تئاتر بسیار فعال بود. در ان زمان معلمان و مربی های او که با استعداد بسیار بالای وی اشنا شده بودند کاترین را تشویق به ادامه فعالیت می کردند و همه معتقد بودن که او روزی هنرپیشه ای بزرگ در سینمای اینده خواهد بود. وی در دوران دبیرستان به صورت جدی به ادامه فعالیت در زمینه بازیگری تئاتر پرداخت و همچنین اموزش موسیقی را در همان سن کودکی در زمینه های کلاسیک،جاز و موسیقی آوازی فراگرفت و همینطور رقص و شنا و در کنار اینها آموزش نویسندگی نیز دیده است.لانگفورد در اوایل دوران تحصیلات دبیرستان، به جز تئاتر به موسیقی،پزشکی و سیاست نیز علاقه مند بود.اما تقدیر چیزی دیگری برای او رقم زد. 

 

کاترین بازیگری را در سال 2015 یعنی زمانی که فقط 19 سال بیشتر نداشت اغاز کرد.او در ابتدا در چندین فیلم کوتاه حضور یافت و با بازی درخشانی که از خود به نمایش گذاشت توانست خیلی زود بخاطر چهره زیبا و بازی تحسین برانگیزش مورد توجه دیگر تهیه کنندگان و کارگردانان قرار گیرد.چندی بعد بزرگترین پیشنهادی کاری خود را از طرف وماس مک‌کارتی دریافت کرد. وی در سریال 13 Reasons Why در نقش هانا بیکر شخصیت اصلی سریال حضور یافت که همین نقش باعث شد تا او به معروفیت بسیار زیادی دست پیدا کند.کاترین در این سریال در نقش دختری ظاهر می شود که قبل از خودکشی  چندین نوار صوتی ضبط کرده است و در آن داستان زندگیش  و دلایل خودکشی خود را بازگو می کند.

katherine-langford-bio

داستان این فیلم در رابطه با نوجوانی دبیرستانی به نام Clay Jensen است، کلی، روزی هنگام بازگشت از مدرسه، جعبه ی مرموزی را جلوی در خانه اش پیدا میکند که حاوی چند نوار کاست ضبط شده توسط دختری به نام هانا بیکر است.هانا همکلاسی کلی است که به وضع اسف باری دو هفته ی قبل تر خودکشی کرده.او در این نوارها ماجرای زندگی حود و با شرح جزئیات ۱۳ دلیل برای اینکه چرا تصمیم به خاتمه دادن به زندگی اش گرفته را توضیح میدهد. در هر کدام از این دلایل اشخاص به خصوصی دخیل بوده اند که باعث شدند هانا دست به خودکشی بزند… در این سریال بازیگرانی چون دیلان مینت،کریستین ناوارو ،آلیشا بویی،ایمی هارگریوس،درک لوک،مایلز هژیر،راس باتلر به نقش افرینی پرداخته اند.

 

چندی پیش شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که کاترین لانگفورد قرار است در نقش بت گرل (شخصیتی خیالی،ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی) حضور یابد.اما تا این لحظه حضور این بازیگر در این فیلم تایید نشده است .امیدوارم از این بیوگرافی این بازیگر زیبای هالیوودی کمال لذت رو برده باشین این یسوگرافی چکیده از بیوگرافی های معتبر سایت های معروفی مانند Blaxup و ویکی پدیا است امیدوارم لذت برده باشید.

 

منبع:بلکس آپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی