معرفی بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای و جدیدترین اخبار بازیگران کره ای،تصاویر زیبای بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای و جدیدترین اخبار بازیگران کره ای،تصاویر زیبای بازیگران کره ای

معرفی بازیگران کره ای،جدیدترین اخبار بازیگران کره ای،تصاویر زیبای بازیگران کره ای،بازیگران زن کره،عکس مدل کره ای،مدل زن کره جنوبی،خواننده کره ای،عکس کره ای،بازیگر و مدل کره ای،فیلم های معروف کره ای،

معرفی سریال کره ای آلارم عشق

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۶ ب.ظ

نام ها: آلارم عشق

محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه Netflix, tvN

ژانر: عاشقانه | کمدی | مدرسه ای | درام

تاریخ پخش: 31 مرداد 1398 – Aug 22, 2019

قسمت ها: 8

روزهای پخش: پنج شنبه ها

مدت زمان: 50 دقیقه

وضعیت: پایان یافته است

بازیگران:

Kim So Hyun – Jung Ga Ram

خلاصه داستان: این سریال در مورد یک مثلث عشقی و برنامه موبایل با توسعه دهنده ناشناسی است که با آن میتوان در فاصله ده متری کسی را که به شما احساسی دارد، تشخیص داد!

کیم جو جو (Kim So Hyun) دختری زیبا و باهوش هست که اطرافیان او همه فکر میکنند که وی فرد بسیار شادیست اما او در کودکی والدین خود را از دست داده و با خانواده خاله اش زندگی میکند.

از طرفی هوانگ سان اوه (Song Kang) دانش اموز محبوب و ثروتمندیست که از کیم جو جو خوشش میاید. او نیز برخلاف محبوبیتی که در مدرسه دارد اما از طرف خانواده اش محبت و علاقه ای نمیبیند.

طی اتفاقی هوانگ سان اوه متوجه میشود که دوست صمیمی اش یعنی لی هی یونگ (Jung Ga Ram) به کیم جو جو علاقه دارد. بنابراین تلاش میکند تا متوجه شود که این عشق واقعیست یا خیر؟

نظرات (۴۱)

  • سوالها زنگ عشق
  • سلام این سریال رو دیدم قسمت آخر چی شد؟ برنامه نویس اون آلارم ه کی بود! همون پسر خجالتی کم حرف.... بعد زنگ دوست داشتن ه که صدا در اومد همون پسر که ظاهری ساده داشت عاشق بود؟ یا اون مدل خوشتیپه... چرا کارگردانها آدم رو تو تعلیق میذارند. البته معلوم بود ولی خب برا اطمینان می پرسم و سوال آخر اینکه چرا این دختر پسر اولی رو سر کار گذاشت. 

    قسمت اخر چی شد؟؟ من نفهمیدم اخرش کی ب کی رسید و چیشد؟ 

    چی شد ادامش پس کی میاد یعنی چی این قسمت اخرش باشه.یعنی چی؟

    واقعا یعنی چی ،چرا اینجوری تموم شد من کل فیلم منتظر بودم سون اوه بهش برسه تهش انقدر چرت تموم شد نمیتونستن یه فیلم بهتر بسازن🙄😑😒حداقل ادامه میداشت

    فیلم خوبی بود،ولی اخرش اونجور که من فکر میکردم نشد

    این فیلم ادامه داره وتموم نشده

    فصل دومش سال 2021 شایدم زودتر پخش شه

    عالی بود من واقعا دوست داشتم ولی بعد از تصادف یکم بد شد وآخرش خیلییییییییییی بد تموم شد باید به هم میرسیدن یا حداقل به یه کدومشون میرسید اگه فصل دو اومد حتما بگین 

    واقعا آخر فیلمه چی شد ؟؟ ☹️

    لعنتی سون اوه خیلی خوشگلها ولی نباید به دخیر خالش برسه باید بهر جوجه برسه خدا کمکم کن

    من خیلی فیلمه رو دوست داشتم ، خیلی خیلی قشنگ بود و ای کاش زودتر فصل دومش بیاد 😊

    خیلی فیلم قشنگی بود فقط ای کاش هرچه زودتر فصل دومش بیاد .. 🌼 اینطور که شنیدم تو سال 2021 میاد 

    نفهمیدیم
    ولی .....

    خیلی سریال قشنگیه ولی چرا فصل به فصل گذاشتن 😕

    من الان کلی صب کنم تا فصل بعدیش بیاد ؟

    بعد تا اونو زیر نویس دارش کنن یه سال طول میکشه 😐😂

    من نفهمیدم اخرش دقیقا چه اتفاق خاصی افتاد و نظر کلیمو نمیتونم بگم چون اخرش نامعلوم مونده و شدیدا خواستارم که پخش شه

    میشه بگید آخر فیلم چی شد؟اخه معلوم نشد کی به کی رسید  

     

    سریال قشنگی بود ولی کاش زود تر 2 اش بیاید مردیم از انتظار

    سریال خیلی قشنگی هست آخرش چرت تموم شد اما آلارم جوجو زنگ خورد اونم از طرف سون اوه یعنی سون اوه هنوز جوجو دوست داره و دوست سون اوه فهمید اون نقاشی هارو کی کشیده و یهو تموم شد من همین دیروز این سریال دیدم تا امروز ۸ قسمت دیدم و خیلی دوست دارم زودتر فصل دوم بیاد 

    امیدوارم هرچه زودتر بیاد 

     

    سلام اول از همه تشکر می کنم بابت این سریال زیبا

    و برای توضیحات 

    این سریال دوتا فصل دارد ک فصل اول هشت قسمت و فصل دوم شش قسمت هست و کیم جوجو در آخر با لی هی یونگ می رسه .

    بچه ها دقت کنید این فیلم هنوز ادامه داره و کلا 2 فصله شما فقط فصل اولشو دیدین من فصل دومش رو هم دیدم اخرش جوجو به لی هیونگ میرسه خیلی فصل دومش مثل فصل اولش قشنگه حتما ببینیدش

    فصل دومش اومد و زیرنویس فارسی هست هر کس میخاد فصل دومشو ببینه بره تو گوگل سرچ کنه الارم عشق فصل2 قسمت 1 

    در ضمن فصل دوم6 قسمته 

    فصل دومش همین چند هفته پیش تموم شد.

    لطفا فصل بعدی رو جوری بسازین که سون هه به کیم جوجو برسه وبا هم باشن وادامه اش رو از این که هست چرت تر نکنید آخه چرا فیلم رو اینقدر بی جنبه ساختید من که بعضی از قسمت هاشو نگاه نکردم 

    لطفا فصل بعدی رو جوری بسازین که سون هه به کیم جوجو برسه وبا هم باشن وادامه اش رو از این که هست چرت تر نکنید آخه چرا فیلم رو اینقدر بی جنبه ساختید من که بعضی از قسمت هاشو نگاه نکردم  لطفا فصل 3هم بسازین 😓😓تا جوجو به سون هه برسه 😭😭😭خواهش میکنم 

  • فاطمه بتقری
  • سلام دوستان این قسمت 8 است و قسمت اخر نیست فصل دو دارد بربد نگاه کنید فصل 2   6 قسمت دارن ممنون خدانگهدار

    فصل دوم هم داره خیلی خیلی فیلم زیبایی بود من واقعا ازش خوشم اومد

    البته یه چیز دیگه این آلارم عشق واقعا وجود داره میتونید از فروشگاه نصبش کنید 

    من فصل دوم رو هم دیدم خیلی بد کذشت باید جوجو به سون اوه میرسید😶😐

    به نظرم سریال خوبی نبود

    در اخر بهم نرسیدند😔

    کار نویسنده اصلا خوب نبود ☹️

    کاش جو جو به عشق اولش میرسید خیلی بد تمومش کردن

    سلام آخرش جوجو به سون اوه میرسه خیلی فیلم زیلایی بدد

    ای کاش کیم جوجو. به سون اوه میرسد 

    واقعا دوست داشتم بهم برسن ولی نرسیدن الان سردرد گرفتم کاشکی اون ۲ تا بهم می‌رسیدند اگه میشه فصل ۳ رو جوری بسازید که این ۲ تا بهم برسن که از فصل ۲ موش مسخره تر نشه

     

     

    کاشکی کیم جوجو به سون اوه می‌رسید 

    اخه چرا فیلم رو این طوری میسازید 

    من خیلی دوس داشتم به هم برسن 

    لطفا فصل بعد رو جوری بسازید که به هم برسن

    باید کیم جوجو به سون اوه می‌رسید 

    خدا برا کارگردانش بسازه با این فیلم دست کردنشون

     خیلی بد تموم شد اصلا جوری ک فک میکردم نشد جوجو باید به سو اوه میرسید

    سازندش اصلا کارگردان خوبی نبود ولی بازم ممنونم  

    خیلی گند تموم شد من خیلی از دست کار گردانش اصبانی ام کاش این نظر ها رو ببینه و از این پایان تلخی که به فیلم داده خجالت بکشه 😡😡😡😒

  • دوستدار سون اوه
  • همه ی ارزو هام به باد فنا رفت...سون اوی خوشگلممم چیشد نرسیدین به هم؟ 🥲

    امممم این فیلم من رو تحت تاثیر قرار داد... قسمت اول به کلی پشمام ریخت! اونجایی که سون اوه جوجو رو مییره تو کوچه ای بهش میگه میتونم ببوسمت؟ بعد هم لبش رو میبوسه... بعضی از شما میگین جوجو به کدوم یه کی میرسه؟ من جوابشو خیلی مختصر بهتون میگم... این سریال فصل دو هم داره و اگه حوصله قسمت یک و دو رو نداری قسمت سه رو نگاه کن... سون اوه جوجو رو میبره تو خیابون و بهد بهش میگه، دوسم داری؟ بعد هم لبشو میبوسه و میگه دیدی؟ تو هم منو دوست داری، وقتی لب جوجو رو بوسید برای هیه یونگ عکس جوجو پاک شد و جوجو دوباره اون حسی که قبلا به سون اوه رو داشت رو دوباره داره... فیلم عالی بود

    اولش فیلم خیلی عالی بود خیلی خوب بود اما بعد تصادف جو جو سونو بد شد فصل دومشو که دیگه نگو افتضاح باید جوجو به سونو میرسید  واقعا اخرش بد تموم شد واقعن که نویسنده اش خیلی داستانو مسخره کرده من انتظار داشتم جوجو به سونو برسه اما نشد واقعا افتضاح بو کاش فصل  سومی داشته باشه که جوجو و سونو به هم علاقه مند بشن و به هم برسن

    خب این فیلم واقعا قشنگ بود ولی کارگردانش رید توی فیلم و خیلی بد تمومش کرد مخصوصا فصل دومش واقعا من یکی دوس داشتم به شخصیت اولی میرسید 

     

     

     

  • ریدم تو دهن سازنده
  • واقعا بیشور بوده کسی که اینجوری این فیلم رو تمومش کرده اونایی که این فیلم رو میخواین ببینین این توصیه ی منه که اصلا نگاه نکید چون هرچی بیشتر نگاه کنید بیشتر فوش میدین هییییییییی عوضی احمق بی مخ دیگه هیچ وقت فیلم درست نکن منکه حلالت نمیکنم

    واقعاً خاک تو سر نویسنده با این فیلم نامه نوشتنش آخرش خیلییی بد تموم شد ، افتضاح بود...

  • هعی سازنده چ کنیم بات
  • نمصن عاخه چرا سون اوه رو ب جوجو نرسوندی هاعععع مشکلت چی بود مریضی؟؟؟؟

    سر اینکه بفهمم اخر ب هم میرسن یا نه خیلی عر زدم دیشب حتی نتونصم بخابم ک بفهمم اخرش چی میشه چرا اینکارو کردین نمصن چجور سازنده ای هصی؟؟؟ هاع؟

    ناموصااا تروخودا فصل س رو بسازین لطفا (چه بال) فک کنم همشو باید ب کره ای بگم عاخه اصن فارسی میفهمی توووو سازنده ی الاغ کره خر احححح هوف سون اوه باید با جوجو باشه همیشه عشق اول پیروز میشه اونی ک با هم رابطع داشتن پس چرا نشد اینم مثل زیبای حقیقی بود من انتظار داشتم سون اوه و جوجو مث فیلم زیبای حقیقی با هم اوکی شن عاخه چرا نشد هوم نمصن

    وای چقدر گریه کردم چرا این دختره مریض بود انگار. هی با پسرها لاس می زد و بعد عاشق یکی دیگه میشد.‌ مگه اون سو چیکار کرده بود که ولش کرد اصلا دلیل منطقی نداشت

    به نظرم شخصیت ججو اصلا دلچسب و جذاب نبود. شبیه کلفت های فلیپینی بود. کار خاصی و هنر خاصی هم نداشت چرا اینقدر عاشق داشت؟ واقعا این فیلم ها باعث میشن ما دخترها فکر کنیم باید اینقدر عاشق سینه چاک داشته باشیم. اصلا مردها چی بشه از هر صد تا یکیشون اینقدر ناز بکشه و ادعای عشق کنه.من یه بار به یه مرد گفتم نه،یک ماه هم برام صبر نکرد رفت با یکی دیگه. من نمی دونم این فیلم ها و مردهای تخیلی نیست در جهان را از کجاشون در میارن

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی